Blogs

De beste tips voor uw evenement op een rijtje

Het organiseren van een succesvol bedrijfsfeest aan het einde van het jaar.

Bedrijfsfeest januari 24 Imagine Event & Partyverhuur

Een bedrijfsfeest aan het einde van het jaar is dé gelegenheid om samen met collega’s het afgelopen jaar te vieren en vooruit te kijken naar wat de toekomst brengt. Het biedt een mooie kans om waardering te tonen, teamgeest te versterken en even los te komen van de dagelijkse werkdruk. Maar het organiseren van een…

Bedrijfsfeest in Beesd

Bedrijfsfeest-Beesd

Voor dit project in Beesd zijn wij benaderd door een cateraar. Het betrof een bedrijfsfeest wat werd gegeven in een bedrijfshal. De opdrachtgever wilde graag een gezellige sfeer creëren, ondanks dat het feest midden in de bedrijfshal gegeven werd. Na het eerste contact zijn wij op locatie gaan kijken en hebben een plan gemaakt. Na…

Alle stoelen op een rij.

Bekijk-hier-onze-stoelen

Ben je op zoek naar stoelen voor je event? Kijk dan niet verder. Hier vind je een overzicht van alle onze stoelen op een rij. Of je nu gaat voor ultiem comfort of een budgetvriendelijke oplossing. Alle stoelen van links naar rechts: Stoel leer antraciet voor comfort en een stoere uitstraling; Klapstoel Woody Brown zeer…

Project beursstand in België

In September hebben wij voor onze opdrachtgever Gerlasco een leuk project over de grens gerealiseerd. Gerlasco is een bedrijf wat door middel van eigen apparatuur materialen zeeft, mengt verkleint of breekt. Op de matexpo beurs in Kortrijk, België was het voor hun het ideale moment om potentiële klanten te ontmoeten. Voor Gerlasco was het dan…

De zomer inluiden met een bedrijfsbarbecue? Zo doe je dat!

De meeste werknemers gaan in de zomer met vakantie. Dit is vaak een periode die voorbij vliegt voor dat je er erg in hebt. Vaak een leuke tijd maar ook heel vreemd omdat je sommige collega’s weken niet ziet. Perfect moment om voor de vakanties uit nog een gezellige borrel te organiseren. Dit doe je…

2023 WORDT JOUW JAAR!

Met de feestdagen voor de deur kunnen wij ons voorstellen dat je nog niet bezig bent met de plannen voor het nieuwe jaar, dus sturen wij je deze reminder om er voor te zorgen dat jij je feestmateriaal op tijd in huis hebt! Van verlichting tot wc’s. Van meubilair tot geluidssets en van bouwhekken tot…

EERSTE HULP VOOR EEN GESLAAGDE “CORONABRUILOFT”

Een Coronabruiloft plannen of toch uitstellen? Nu het coronavirus alles veranderd heeft, is het belangrijk om ook slim om te gaan met de manier waarop je je bruiloft plant. Dat hoef je gelukkig niet helemaal alleen te doen, ons team staat graag voor u klaar. Corona hoeft namelijk niet te betekenen dat de bruiloft niet…

FEESTJE IN CORONATIJD? LATEN WE ER EEN MOOIE ZOMER VAN MAKEN

Een feest organiseren tijdens Corona? Het is mogelijk! Blij dat we vanaf juni weer feestjes kunnen gaan vieren. Langzaam, maar zeker komt er een einde aan de lockdown. Toekomstige bruiloften en verjaardagen mogen weer voorzichtig gevierd worden. Door de versoepeling van de coronamaatregelen lijkt het ‘normaal’ weer een beetje dichterbij te komen. VANAF ÉÉN JUNI…

BEURSSTAND INRICHTEN – 10X TIPS VOOR EEN OPVALLENDE BEURSSTAND

Sta je binnenkort op de beurs en moet je de beursstand nog inrichten? Imagine Event & Partyverhuur helpt ook in 2020 met de inrichting van meest opvallende beurstands! De beurs is namelijk de plek waar het gebeurt. Daar ben je dus met je onderneming volop aanwezig. Dan is het van groot belang dat jouw beursstand…

ORGANISEER EEN TUINFEEST IN DE WINTER

Kolewagen

Een tuinfeest in de winter organiseren? Het is wellicht nog niet heel gebruikelijk in Nederland, maar wel heel erg leuk en verrassend: een tuinfeest in de winter. Een buitenfeest organiseren is echt niet per se iets wat alleen in de zomer kan. Met de juiste voorbereiding maak je er een onvergetelijk evenement van waardoor mensen…

VIER OUD EN NIEUW EENS THUIS

There’s no place like home! Vier oud en nieuw daarom eens thuis! Veel oud- en nieuwfeesten zijn prijzig, de kaartjes zijn snel op en dat zorgt ervoor dat er altijd mensen buiten de boot vallen. Terwijl het juist zo leuk is om samen het nieuwe jaar in te luiden. Niemand hoeft alleen thuis te zitten als je…

PERSONEELSFEEST IN JE EIGEN BEDRIJFSPAND: EEN UNIEKE BELEVING

Personeelsfeest op eigen locatie? Kan dat wel? Wil je binnenkort een knallend personeelsfeest organiseren en ben je hiervoor nog op zoek naar de perfecte locatie? Wat dacht je van je eigen bedrijfspand? Tegenwoordig zien we dit fenomeen in Nederland steeds vaker. Het heeft toch iets speciaals, om een mijlpaal van het bedrijf samen met alle…

TIPS VOOR EEN GESLAAGD TUINFEEST

Koelkast glasdeur groot Imagine Event & Parytverhuur

Het is zomer, lekker warm, zonnetje schijnt. Tijd voor een tuinfeest. Maar hoe organiseer je een tuinfeest waar nog lang over wordt nagepraat, en dan wel in positieve zin? Hier lees je de beste tips om van jouw tuinfeest een succes te maken. Ook als het weer je op het laatste moment in de steek…

6X POPULAIRE SPECIAL EFFECTS OM TE HUREN

Voor vrijwel ieder denkbaar feest zijn wij jouw leverancier van special effects. Of je geslaagde dochter of zoon nu een feest wil organiseren of omdat je zelf een groot feest hebt gepland. Dankzij onze special effects zal je feest qua special effects gegarandeerd een succes worden. Laat je direct verrassen door onze top 6 populaire…

DE PAARDENBAK ALS FEESTLOCATIE

Mixer-dateq-7.3.jpg

Een paardenbak als feestlocatie? Een paardenbak is uitermate geschikt feestlocatie voor bruiloften, verjaardagen, bedrijfsfeesten of andere evenementen. Een paardenbak kan dienen als unieke, maar vooral leuke feestlocatie! Afgelopen maand hebben Roel en Annelies hun liefde bezegeld in Herwijnen. Deze mooie dag werd afgesloten met een geslaagd feest. Voor het huwelijksfeest mochten wij de paardenbak omtoveren…

FEEST ORGANISEREN? BEKIJK ONZE CHECKLIST VOOR EEN GESLAAGD FEEST

Picknickbank staal/hout Imagine Event & Partyverhuur

Wil je binnenkort een feest organiseren? Of het nu gaat om een verjaardagsfeest, bruiloft op eigen terrein of bijvoorbeeld het jaarlijkse bedrijfsfeest. Uiteraard wil je dat het evenement een groot succes wordt. Bij een geslaagd feest hoort een organisatietalent! Ben jij dat? Dan gaat het natuurlijk helemaal goed komen. Onderstaande checklist kun je gebruiken als…

Ruim 300 artikelen

Geluidsinstallatie huren bij de ene leverancier, houten vloer bij de andere? Niet nodig! Met ons uitgebreide aanbod aan feest benodigdheden huurt u rechtstreeks alles wat u nodig heeft.

24/7 bereikbaar

Wij zijn er voor onze klanten. Altijd en overal. Dag en nacht. Razendsnel schakelen voor last-minute partyverhuur? Laat ook dat maar aan ons over!

100% kwaliteit

Kwaliteit telt. Daarom werken we alleen met de allerbeste apparatuur en materialen. Bovendien controleren en testen we deze na elk gebruik. Zo bent u altijd zeker van producten die 100% werken!

Waarom Imagine?

Heeft u iets te vieren?

Bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagsfeesten en festivals. We verzorgen ze al meer dan 20 jaar. Daarom weten we precies wat u nodig heeft om een knaller van een evenement te organiseren! Zelf, of met onze hulp. Want behalve partyverhuur van o.a. licht- en geluidsets, microfoons, mengpanelen, rookmachines, plasmaschermen, videowalls, partytenten, meubilair, aggregaten, kassa units, lichtmasten, dranghekken, beveiligingsmaterialen en toiletten, kunt u ook de complete planning, organisatie en realisatie van uw evenement aan ons overlaten. Omdat we centraal in Midden-Nederland direct aan de A15 te vinden zijn, kunt u ons makkelijk bereiken vanuit het hele land, want we zijn vlakbij Gorinchem, Leerdam, Geldermalsen, Tiel en Den Bosch gevestigd. Natuurlijk bezorgen we alle feestbenodigdheden ook met veel liefde in elke (uit)hoek van Nederland!