PERSONEELSFEEST IN JE EIGEN BEDRIJFSPAND: EEN UNIEKE BELEVING

Personeelsfeest op eigen locatie? Kan dat wel? Wil je binnenkort een knallend personeelsfeest organiseren en ben je hiervoor nog op zoek naar de perfecte locatie? Wat dacht je van je eigen bedrijfspand? Tegenwoordig zien we dit fenomeen in Nederland steeds vaker. Het heeft toch iets speciaals, om een mijlpaal van het bedrijf samen met alle collega’s te vieren op de plek waar deze mijlpaal ook daadwerkelijk bereikt is. Dat speciale gevoel ga je niet vinden op een bestaande feestlocatie. Daarnaast zijn er nog meer voordelen van het organiseren van je personeelsfeest op eigen bedrijfslocatie. Uiteraard maakt de nieuwe werkkostenregeling dit zeer interessant. Imagine Event & Partyverhuur helpt je graag bij het organiseren van het personeelsfeest op eigen locatie!

IS MIJN BEDRIJFSPAND WEL GESCHIKT VOOR EEN FEEST?

Voordat je meteen druk in de weer gaat met het organiseren van je evenement, vraag je je waarschijnlijk af of het überhaupt wel mogelijk is om een personeelsfeest in je eigen bedrijfspand te organiseren. Dit is absoluut een terechte vraag. We bezoeken je bedrijfspand dan ook graag voor een eerste kennismaking. Tijdens dit bezoek bekijken we alle ruimtes in het bedrijfspand uitvoerig om te kijken wat de diverse mogelijkheden zijn. We bespreken direct een aantal ideeën met jullie en inventariseren tevens je persoonlijke wensen en voorkeuren voor het evenement. Vervolgens gaan we meteen aan de slag om deze wensen en voorkeuren om te zetten tot een uniek evenement!

Wist je dat we bij Imagine Event & Partyverhuur alles voor een geslaagd bedrijfsfeest hebben? In ons verhuur aanbod vind je onder andere: tenten, verlichting, geluidsinstallaties én meer.

HET BELASTINGVOORDEEL VAN EEN FEEST OP EIGEN LOCATIE

Een belangrijk voordeel van een feest op eigen locatie, is een belastingtechnisch voordeel. Misschien heb je weleens gehoord van de werkkostenregeling (WKR). Dit is een collectieve regeling die alle wetten en regels omtrent vergoedingen aan werknemers vervangt. Door de WKR is een personeelsfeest of ander bedrijfsevenement op eigen terrein fiscaal onbelast. Wanneer je een personeelsfeest op een externe horecalocatie organiseert, valt dit in zijn geheel onder de werkkostenregeling. Het totale kostenplaatje verschilt dus behoorlijk. Organiseer je een feest op eigen terrein, dan geniet je dus van belastingvoordeel!

VERRAS JE PERSONEEL MET EEN BEDRIJFSFEEST OP EIGEN LOCATIE

Naast het fijne belastingvoordeel, zijn er natuurlijk meerdere voordelen. Zo biedt het ook een mooie gelegenheid om je personeel te verrassen. Een personeelsfeest op eigen locatie is natuurlijk heel iets anders dan een standaard feestlocatie. Het is erg verfrissend. Het biedt tevens een mooie kans om eens een andere kant van zowel het bedrijf als de bedrijfslocatie te belichten. Bovendien is de bedrijfslocatie voor iedereen natuurlijk bekend en vertrouwd terrein. Daarnaast hoeft je personeel zich ook geen zorgen te maken over langere reistijden naar een verder gelegen feestlocatie. Dit zorgt er dan weer voor dat de drempel om te komen lager ligt. Dat is erg prettig, want uiteindelijk wil je dat zoveel mogelijk personeelsleden naar het feest komen.

HEB JE EEN VERGUNNING NODIG VOOR EEN BEDRIJFSFEEST OP EIGEN LOCATIE?

Hoe zit het dan precies met vergunningen voor een personeelsfeest in je eigen bedrijfspand? Dit hangt af van verschillende factoren. In de meeste gevallen volstaat het om een melding te maken bij de gemeente dat er een feest zal gaan plaatsvinden. Maar in sommige gevallen kan het zijn dat je een vergunning dient aan te vragen voor je personeelsfeest. Dit verschilt per gemeente en is bovendien ook afhankelijk van het aantal bezoekers van het feest. Het is dus verstandig om dit van tevoren te controleren bij de gemeente. Ook wat betreft de brandveiligheid volstaat het meestal om een melding te maken. In sommige gevallen kunnen er aanvullende maatregelen worden opgelegd. Dit, en nog meer zaken, kun je het beste vooraf controleren bij de gemeente. Mocht je de organisatie van het bedrijfsfeest bij ons neerleggen, dan kunnen wij uiteraard ook de benodigde vergunningen regelen. Zo hoef je nergens zorgen om te maken.

DE TOTAALOPLOSSING VOOR EEN BEDRIJFSFEEST VAN IMAGINE EVENT & PARTYVERHUUR

Imagine Event & Partyverhuur bedenkt, organiseert en voert je personeelsfeest in eigen bedrijfspand graag uit. Het zal jou en je personeel werkelijk aan niets ontbreken. Hier hoef je je geen zorgen over te maken. We bieden je graag een op maat gemaakte totaaloplossing aan. Want wij begrijpen dat ieder personeelsfeest en ieder bedrijf uniek is. Het concept voor jouw feest is dan ook specifiek voor jou ontwikkeld. Dit is volledig gebaseerd op de beschikbare ruimte, de doelgroep, je wensen en voorkeuren en natuurlijk het DNA van het bedrijf. Zo komen wij tot een uniek en onvergetelijk feestconcept. Bovendien dragen we zorg voor alle benodigdheden om het feest tot een succes te maken. Denk hierbij aan de aankleding, inrichting, catering, amusement, entertainment, techniek en meer. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Ruim 300 artikelen

Geluidsinstallatie huren bij de ene leverancier, houten vloer bij de andere? Niet nodig! Met ons uitgebreide aanbod aan feest benodigdheden huurt u rechtstreeks alles wat u nodig heeft.

24/7 bereikbaar

Wij zijn er voor onze klanten. Altijd en overal. Dag en nacht. Razendsnel schakelen voor last-minute partyverhuur? Laat ook dat maar aan ons over!

100% kwaliteit

Kwaliteit telt. Daarom werken we alleen met de allerbeste apparatuur en materialen. Bovendien controleren en testen we deze na elk gebruik. Zo bent u altijd zeker van producten die 100% werken!

Waarom Imagine?

Heeft u iets te vieren?

Bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagsfeesten en festivals. We verzorgen ze al meer dan 20 jaar. Daarom weten we precies wat u nodig heeft om een knaller van een evenement te organiseren! Zelf, of met onze hulp. Want behalve partyverhuur van o.a. licht- en geluidsets, microfoons, mengpanelen, rookmachines, plasmaschermen, videowalls, partytenten, meubilair, aggregaten, kassa units, lichtmasten, dranghekken, beveiligingsmaterialen en toiletten, kunt u ook de complete planning, organisatie en realisatie van uw evenement aan ons overlaten. Omdat we centraal in Midden-Nederland direct aan de A15 te vinden zijn, kunt u ons makkelijk bereiken vanuit het hele land, want we zijn vlakbij Gorinchem, Leerdam, Geldermalsen, Tiel en Den Bosch gevestigd. Natuurlijk bezorgen we alle feestbenodigdheden ook met veel liefde in elke (uit)hoek van Nederland!