VIER OUD EN NIEUW EENS THUIS

There’s no place like home! Vier oud en nieuw daarom eens thuis! Veel oud- en nieuwfeesten zijn prijzig, de kaartjes zijn snel op en dat zorgt ervoor dat er altijd mensen buiten de boot vallen. Terwijl het juist zo leuk is om samen het nieuwe jaar in te luiden. Niemand hoeft alleen thuis te zitten als je krachten bundelt met vrienden en intimi en zelf thuis een feest organiseert. Dat is niet alleen goedkoper en gezelliger, maar vooral ook creatiever. Daarom tips voor een onvergetelijk feest waar mensen nog lang van kunnen nagenieten.

OUD & NIEUW THUIS VIEREN? MAAK ER EEN THEMA AVOND VAN!

Het is leuk als je het oud- en nieuwfeest een thema geeft. Je kunt bijvoorbeeld een filmsterrenthema hanteren waarbij mensen verkleed moeten komen. In de ruimte waar het feest wordt gegeven, kun je een theaterachtige sfeer creëren met rode doeken, spotlights en via een beamer oude films op een muur projecteren. Of geef een karaoke-feest, waarbij gasten zich als hun favoriete artiest verkleden. Creëer een podium met een karaoke-set en zorg voor een vrije ruimte waar mensen kunnen dansen. Je kunt ook kiezen voor een thema als jaren twintig of een jaren tachtig-feest. Laat je fantasie de vrije loop.

ORGANISEER EEN DINER OF BUFFET

Als je geen zin hebt om te nachtbraken, maar wil je oud en nieuw wel thuis vieren? Dan kun je ook een diner organiseren. Laat iedereen eten en drinken meenemen en decoreer een grote tafel met nepsneeuw en glitters. Gebruik mooi glas en porselein. Minder moeite doen? Organiseer een buffet waarvoor de gasten zelf ook eten en drinken meenemen. Zet de eettafel tegen een muur, zodat iedereen makkelijk bij de hapjes en drankjes, oliebollen en appelflappen kan. Decoreer de ruimte met ballonnen en slingers en gezellige verlichting, stel een mooie playlist samen en laat de gezelligheid beginnen.

EEN SPELLETJESAVOND MET DE JAARWISSELING

Wil je een klein feestje organiseren voor intimi en hun kinderen? Dan is een spelletjesavond een leuk thema. Je kunt bijvoorbeeld een bingo organiseren met kleine prijzen. Een ander leuk spel is ‘wie ben ik’. Daarbij krijgen alle deelnemers een post-it met een naam van een filmster, zanger of bekend persoon op hun voorhoofd. Om de beurt mogen mensen vragen stellen om dichter bij het antwoord komen. Bijvoorbeeld: ben ik een man? Ben ik een vrouw? Speel ik in een film? Als het echt een moeilijk te raden naam is, kun je ook de regel introduceren dat mensen een hint krijgen.

BETREK JE BUITENRUIMTE BIJ HET FEEST

Als je een balkon of tuin hebt, is het leuk om die ruimte te betrekken bij het feest. Zet Zweedse fakkels neer, huur een heater en plek om te zitten. Je kunt ervoor zorgen dat mensen buiten een warm drankje kunnen drinken en marshmallows kunnen roosteren in het vuur. Of organiseer een barbecue, regel zelf de basis (drank, salades, sauzen) en laat mensen zelf eten meenemen. Als je de buitenruimte betrekt, is het wel slim een overdekking te regelen (zoals een partytent) en ervoor te zorgen dat mensen het niet koud krijgen, bijvoorbeeld door dekens en mutsen aan te bieden.

Tip: Laat je verrassen door het verhuuraanbod van Imagine Event & Partyverhuur . Van feest verlichting tot muziekinstallaties. Van tenten tot complete barinrichting! 

STERRETJES AANSTEKEN EN EEN WENS VOOR HET NIEUWE JAAR

Sommige mensen geven een vermogen uit aan vuurwerk. Dat kun je doen, maar je kunt ook iets anders verzinnen. Geef iedereen bijvoorbeeld een sterretje en steek om de beurt een ster aan. Iedereen vertelt tijdens het aansteken wat zijn of haar wens is voor het nieuwe jaar. Of bestel een ijstaart en steek de sterretjes daarin. Dan kan iedereen voor twaalven een ster aansteken, een wens doen en om twaalf uur het nieuwe jaar vieren met ijstaart en (non-alcoholische) bubbels. Laat je creativiteit de vrije loop.

DECOREER EN STUUR UITNODIGINGEN

Het leuke van een thuisfeest met de jaarwisseling is dat je je kunt uitleven op decoraties en versieringen. Hang slingers op, regel een discobol en maak een lege hoek in de woonkamer met een dj-tafel en een ruimte waar mensen kunnen dansen. Het is ook leuk om sfeerverlichting in verschillende kleuren te gebruiken. Vergeet niet uitnodigingen te maken en die op tijd per mail te versturen. En omdat je na tien uur rekening moet houden met de buren, is het verstandig om ze in te lichten als je denkt dat het feest ver na twaalven nog in volle gang is.

GROOTS UITPAKKEN EN JE FEEST UITBESTEDEN

Als je echt groots wilt uitpakken, kun je er ook voor kiezen om de organisatie van je feest uit te besteden. Imagine Event & Partyverhuur kan jouw feest van A tot Z regelen: van catering, verlichting, geluid tot aan decoratie en personeel. Grote feesten zijn de specialiteit van dit bedrijf en het personeel regelt vergunningen, personeel en bands. Je kunt precies je wensen aangeven en je budget. Zo weet je zeker dat je een onvergetelijk feest organiseert en heb je zelf zo min mogelijk stress.

Ruim 300 artikelen

Geluidsinstallatie huren bij de ene leverancier, houten vloer bij de andere? Niet nodig! Met ons uitgebreide aanbod aan feest benodigdheden huurt u rechtstreeks alles wat u nodig heeft.

24/7 bereikbaar

Wij zijn er voor onze klanten. Altijd en overal. Dag en nacht. Razendsnel schakelen voor last-minute partyverhuur? Laat ook dat maar aan ons over!

100% kwaliteit

Kwaliteit telt. Daarom werken we alleen met de allerbeste apparatuur en materialen. Bovendien controleren en testen we deze na elk gebruik. Zo bent u altijd zeker van producten die 100% werken!

Waarom Imagine?

Heeft u iets te vieren?

Bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagsfeesten en festivals. We verzorgen ze al meer dan 20 jaar. Daarom weten we precies wat u nodig heeft om een knaller van een evenement te organiseren! Zelf, of met onze hulp. Want behalve partyverhuur van o.a. licht- en geluidsets, microfoons, mengpanelen, rookmachines, plasmaschermen, videowalls, partytenten, meubilair, aggregaten, kassa units, lichtmasten, dranghekken, beveiligingsmaterialen en toiletten, kunt u ook de complete planning, organisatie en realisatie van uw evenement aan ons overlaten. Omdat we centraal in Midden-Nederland direct aan de A15 te vinden zijn, kunt u ons makkelijk bereiken vanuit het hele land, want we zijn vlakbij Gorinchem, Leerdam, Geldermalsen, Tiel en Den Bosch gevestigd. Natuurlijk bezorgen we alle feestbenodigdheden ook met veel liefde in elke (uit)hoek van Nederland!