FAQ’s

Vind uw antwoord op de meest gestelde vragen

Veelgestelde
vragen

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan via onze webshop. U vindt op onze site alle gegevens, foto’s en prijzen. Voor u een bestelling verstuurt krijgt u een totaaloverzicht van de kosten te zien. Na het bestellen van de goederen ontvangt u geheel vrijblijvend een offerte. Heeft u een afwijkende aanvraag of specifieke wensen en eisen? Dan kunt u altijd mailen naar info@imaginepartyverhuur.nl of bellen: 0183-672 350.

Geven jullie ook vrijblijvend advies?

Wij kunnen altijd advies geven over producten en een vrijblijvende offerte maken.

Hoelang bestaat Imagine Event & Partyverhuur al?

Imagine Event & Partyverhuur bestaat sinds 1999.

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn maandag t/m vrijdag geopend van 08.00 tot 16.30 uur. In de weekenden alleen op afspraak. Tijdens feestdagen is ons bedrijf gesloten voor afhalen en retour brengen van goederen. Dit kan dan eerder of later die week.

Wat te doen bij een storing?

Wij zijn 24/7 bereikbaar bij storingen of problemen met de gehuurde artikelen.

Hoelang is de leveringstermijn?

Wij proberen een snelle service te bieden waarbij u ook als u last minute producten wilt huren bij ons terecht kunt, maar dit is natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbaarheid van producten en beschikbare medewerkers die dit voor u kunnen verzorgen.

Kan ik de producten ook ophalen?

Ja, dat kan zeker. U heeft de keuze uit ophalen of laten bezorgen.

Door wie worden producten bezorgd?

De producten worden bezorgd door één van onze medewerkers.

Worden er bezorgkosten gerekend?

Wij rekenen bezorgkosten voor het leveren van de materialen op locatie. De bezorgkosten zijn €0,70 per km. U moet ook de kosten rekenen dat wij weer retour moeten rijden naar ons eigen bedrijfspand.

Kan mijn bestelling op één transport?

Dit is afhankelijk van de hoeveelheid materialen die worden gehuurd. Daarom maken wij altijd een offerte op maat voor u.

Kan ik op zaterdag en zondag materialen ophalen of retourneren?

Het bedrijf is op zaterdag en zondag gesloten voor afhaal/retourneren van producten, tenzij anders is afgesproken. Dit wordt dan ook altijd vermeld op de aangeboden offerte.

Nemen jullie voor grotere materialen een heftruck mee of moeten wij die verzorgen?

Wij kunnen een heftruck meenemen voor het laden en lossen van grotere aantallen materialen of grote producten mits deze niet aanwezig is op locatie. Het kan ook zijn dat de heftruck net niet meer mee kan op hetzelfde transport en dan vragen wij of er op locatie een heftruck is, want het is zonde als u alleen voor een heftruck een extra transport moet betalen.

Kunnen de materialen ook door jullie worden opgebouwd?

Particulieren: de factuur dient voor het afhalen of leveren van de materialen te zijn voldaan. Voor last minute huuraanvragen sturen wij een tikkie of vragen wij om een pin betaling bij afhalen van de materialen.

Bedrijven:  nieuwe klanten dienen altijd het gehele bedrag of een percentage hiervan vooraf te voldoen, afhankelijk van het totaalbedrag. Voor last minute huuraanvragen sturen wij een tikkie of vragen wij om een pin betaling bij afhalen van de materialen. Terugkerende klanten kunnen achteraf betalen. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.

Kan ik ook betalen via automatische incasso?

Nee, dit is niet mogelijk. Wel kunt u betalen via iDEAL, bankoverschrijving of wij kunnen u een Tikkie sturen!

Bij wie kan ik de factuurgegevens wijzigen?

Dit kan door ons een email te sturen. Naar administratie@imaginepartyverhuur.nl.

Waar kan ik zien welke facturen ik al heb voldaan/zijn verwerkt?

U kunt uw factuurgegevens altijd bij ons opvragen. Via admininistratie@imaginepartyverhuur.nl.

Kan ik de factuur ook per post ontvangen?

Dit kan als u geen emailadres hebt, maar wij geven de voorkeur aan facturen sturen per mail.

Waar kan ik het (e-mail)adres van de factuur wijzigen?

Dit kan door een email te sturen naar administratie@imaginepartyverhuur.nl.

Waar kan ik de huurvoorwaarden inzien?

Onze huurvoorwaarden kunt u hier lezen.

0